Kérlek like-olj minket a facebookon! :)

"A pénzt elküldtem... lerázott.. sosem volt elérhető"

"Idős beteg édesanyám részére szerettem volna tanácsot kapni tőle. Mivel a rendelésére nem tudtam elvinni, e-mailben érdeklődtem meg tőle, vállalná-e a konzultációt levelezésen keresztül. Természetesen vállalta, csak fizessek be előre "rózsaszín csekken" a megadott címre 13 ezer forintot, és szkenneljem be a leleteit. A pénzt elküldtem, a leleteit beszkenneltem.

Ezután 3 hónapon keresztül hívogattam, és írtam neki, talán kétszer sikerült vele kapcsolatot létesíteni, minden esetben lerázott, hogy ekkor hívjam meg akkor, persze a megadott időben sosem volt elérhető. Három hónap után megelégeltem, írtam neki egy elég dörgedelmes e-mailt, amire természetesen azóta sem válaszolt, ennek már több mint egy éve. Ezek után talán jobb is, mert most már biztos vagyok benne, hogy nekünk is ezt a hírhedt ketogént (amit csak ő nevez így, valójában egy fehérjediéta - a szerk.) ajánlotta volna, amit a 86 éves édesanyámmal biztosan nem tudtam volna betartatni.

Betartjuk viszont Szendi Gábor paleo diétáját, és nagyon sokat javult az állapota, de nem csak az övé, hanem családunk valamennyi tagjáé."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!
Ha tapasztalatod van Tóth Csabával kapcsolatban, és szeretnéd, hogy megjelenjen, szólj hozzá itt, akár névtelenül:)