Kérlek like-olj minket a facebookon! :)

Hatalmasat csalódott Tóth Csabában, a paleo orvosban

Megint egy vélemény Tóth Csabáról:

"Én mint orvost nem tudom őt megítélni, engem nem kezelt. Viszont az tudom róla elmondani, hogy nagyjából 20 alkalomra volt megbeszélt időpontunk hozzá, ebből kb 2szer tudtunk elmenni hozzá. Az esetek többségében arra sem méltatott, hogy lemondja....azért nem mentem soha potyára oda, mert szemfüles vagyok és szereztem egy helyszíni vonalas számot a szomszédhoz és őt hívogattam, hogy van-e a doktor úr. Arról nem is beszélve, hogy az újszülött gyerekem eü kiskönyvét a mai napig nem adta vissza, meg a kórházi zárójelentést (abból mondjuk több példány is volt). Lényeg a lényeg, Én mint emberben, hatalmasat csalódtam, mint orvos...fogalmam sincs milyen." Dóra K. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=879150602117520&id=778637952168786

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!
Ha tapasztalatod van Tóth Csabával kapcsolatban, és szeretnéd, hogy megjelenjen, szólj hozzá itt, akár névtelenül:)